Friday, June 24, 2005

Branded Sales..

seperti biasa, sambil masak breakfast, tengoklah newspaper dan advertisement yang dilampirkan bersama newspaper.. biasanya Kin youbi adalah barangan letrik, perabot, dari yamada denki dan midori, nitori, sunshine warft Kobe, barangan makanan basah dari Maruhachi, Gourmet city dll. Pagi ni ada branded sales di Port Island.... kat iklan tu ada handbag, kasut, jam tangan dll... bersemangat betul nak pergi, selesai urusan di Kobe Kaisei, called hubby, terus ke Port Island... berdasarkan peta yang disediakan, kami pun sampai, ramai juga yang dah ada kat sana... kami pun join. Barang banyak juga, tapi harga pun mahal juga... puluhan ribu... akhirnya hanya beli rantai dan ring pearl...

Hari ini juga Athirah dan Haziq mula masuk pool.... sampai petang semalam Athirah sibuk memastikan peralatan masuk pool untuk dia dan Haziq... beria-ia dia menyiapkan barang Haziq takut benar dia Haziq tertinggal barang.. malu nanti nampak dia tak jaga adik... Pagi-pagi lagi dia dah mengarahkan Haziq mengambil suhu dan menuliskan ke kad suhu yang memang disediakan dan meletakkan hanko. Siap kad disediakannya. Arigatou Athirah. Bal;ik sekolah, sibuk Haziq bercerita mengnai pool. Seronok sangat hari ini. Malam ni sure tidur awal.

Hubby balik dari Masjid, kami pergi pula membasuh kereta... quality time bersama anak-anak. Basuh kereta sendiri, air 300 yen dan vacumm 100 yen.. puas main air kat tempat tu... kereta pun tak banyak..

Malam... bersama-sama anak-anak kelas agama.

No comments: