Saturday, October 06, 2012

Tiring Day...

Hari ini pagi lagi kami dah keluar, asa gohan then kemas rumah, hantar Haziq ke toshokan. IKram ke lab, Athirah study. Lepas siap lebih kurang dirumah ummi keluar ke Seksyen 9, beli manik untuk baju nak pakai hari Selasa. Dari Seksyen 9, ummi pergi pula ke Seksyen 7, cari kedai Al Jabbar then beritahu Abang Ngah, direction ke kedai. Lepas tu ummi pergi pula ke Seksyen 18, cari manik juga tapi tak ada yang berkenan. Akhirnya ummi beli di Seksyen 9. Hari ini memang ummi jalan sorang, ayah ada program dengan KSN dan SPA di INTAN. Anak-anak ada program masing-masing, biasanya Athirah tu memang rajin ikut ummi tapi hari ini dia tak boleh ikut sebab preparation untuk Final.

Seharian ummi keluar dan menjahit, lunch pun makan luar. Malam pergi pula rumah Kak Mah sebab dia balik KL sebab ada medical check-up di HKL. Alhamdulillah kak Mah nampak sihat selepas buang pundi kencing kerana dijangkiti kanser. Sampai rumah Kak Mah kami makan-makan sebab rupanya sambut hari jadi Kak Mah.

Balik rumah Kak Mah ummi mula menjahit, sampai 3 pagi.. Alhamdulillah siap sebelah tangan. Esok pagi sambung lagi menjahit.

No comments: