Sunday, April 18, 2010

Memanah, dan kenduri anak CC Rahmat (INTAN)

Hari ini Haziq pergi memanah seorang diri sebab Athirah berkampung di UIAM, Gombak kerana menghadir Pertandingan Debate antara sekolah-sekolah Malaysia. Ada 87 sekolah mengambil bahagian. Haziq pergi dengan Finger Tap baru/ Masa nak minta baru dulu, dia kata cikgu memanah kata, dia punya dah reput.. jadi kami pun belikan yang baru.. Athirah kami dah belikan alat memanah yang baru, Haziq belum lagi, tunggu dia besar dulu. Alat tu boleh tahan juga, mujur ada second hand handle jenis holt yang ayah dapat so kami beli limp baru jenis lain yang sesuai.

Ikram pula jam lapan dah pergi pula ceramah motivasi di Fakulti balik jam 1.00 tengah hari. Dia pergi sendiri.

Ummi dan Ayah asa gohan kat Masjid Negeri, ummi makan lempeng kelapa, ayah pula makan mee hon sup. Lepas tu kami balik urusan gubahan hantaran, jam 10.00 ambil Haziq dan buat lagi hantaran. Jam 12.00 tengah hari ummi ke "Kedai Sayang Ku' beli dulang silver dan hiasannya untuk hantaran.. RM 93.00... ok lah sebab bekas nanti dipulangkan ummi boleh buat projek hamper pula.

Jam 2.00 petang ke Cheras Dewan badminton. ada jemputan kahwin anak cc Rahmat INTAN.

Lepas Asar perigi hantar kan 3 gubahan lagi dan terus ke UIAM, hantarkan charger telefon Athirah.. rupanya bukan charger yang rosak, plug point yang tak boleh guna... betullah Athirah, tak check dula dah kata charger yang rosak tak pasal-pasal kami kena ke Gombak.

Balik kerumah terus siapkan pakaian sekolah Haziq....

No comments: