Thursday, April 15, 2010

AGM PUSPANITA Negeri Selangor

Hari ini bangun awal dari biasa... nak tengok last preparation untuk Athirah ke Debat berparlimen Bahasa Inggeris peringkat Kebangsaan di UIA Gombak. Kejut dia dan ingatkan dia apa-apa yang teringat. Bimbang pula ada yang tertinggal.. rupanya ada juga, Borang Kebenaran tak di bawa, terpaksalah Ummi hantar ke sekolah... mujur hari ini ummi ambil Cuti Tanpa Rekod sebab pergi Mesyuarat Agung PUSPANITA, sampai ofis terlambat sikit, so Zahari hantar ke Dewan Bankuet MBSA terus depat lift.

Sampai dewan Ummi pun mendaftar, ambil asa gohan dan naik ke Auditorium. Sebelum tu Ummi daftar pula untuk kehadiran Anak Cemerlang PMR, Athirah dapat sebab dia dapat 9A.
Ummi jadi wakil dia, duduk ditempat yang disediakan. Bersebelahan dengan Sofia, emak Wan Mohd. Syakiran, ex-classmate Athirah dari Sri Pintar. Dia sekarang dah Ke KISAS. Mesyuarat dimulakan dengan ucapan oleh Y.Bhg. Datin Shahariah isteri Y.Bhg. Dato' Ramli Mahmud, SUK. Dato' SUK, merasmikan mesyuarat dan seterusnya menyampaikan hadiah Anugerah Anak Cemerlang. Omedetou Athirah.

Masa balik terserempak pula dengan Yon anak Arwah Pak Usu, dia berada di Gerai Kuala Selangor.. Ummi beli Acar Buah sebab dia kata Din yang buat. Balik ummi jalan kaki bersama emak Syakiran. Sampai ofis rasa macam nak balik rumah... bila sampai rumah terasa sunyi pula sebab tak ada Athirah, lastly ummi decide pergi ofis semula, walau pun Ummi cuti Tanpa Rekod hari ini.

hadiah Athirah wang tunai dan Sijil.. tapi kat sijil tu tersalah tulis nama ayah, dia buat Norzari. Wang tunai tak tahu berapa sebab kena tunggu Athirah buka sendiri Moku youbi.

No comments: