Sunday, October 23, 2005

Nichi Youbi..

Kemas lagi.. hampir siap. Esok barang mungkin sampai ke Port Klang. Dah tak larat kemas... maid tak sampai lagi.. penat betul. Hari ini ummi memang flat, kesian ayah dan Ikram buat kerja.

Petang ayah tolong masak untuk berbuka. Makan nasi, goreng ayam, sup cendawan dan dan mantou sahaja. Haziq ajak balik rumah nenek, boring katanya. Barang-barang yang dibawa dari Banting dah pun dibuka dan disimpan dalam kabinet. Lega sikit mata memandang.

Bahagian luar rumah masih belum terurus, pasu kosong tersusun di luar, entah bila agaknya nak kemas dan tanam pokok baru.

6 comments:

lynn said...

wah mesti letih sesgt tu.. brg dah nak sampai.. dah dekat nak raya lagi... hati2 buat kerja kak. jaga kesihatan tu... tambah nak raya dah ni. k/salam kat anak2.

Kak Siti said...

Malam tadi barang sampai, tak tahu nak buat macam mana... kerja kat office banyak, abang pulak baru mula memangku, tak dapat cuti... Raya dengan kotaklah kami nanti..

Anonymous said...

This is very interesting site...
»

Anonymous said...

Excellent, love it! auto leases car citreon price uk used History of natural cosmetics interracial relationships lipitor online tripod com foam for car seats Sex cam list Barcode scanners robotics us banned tv commercials Furious anal Business card insert holiday card Recreational vehicles and deridder2c louisisna car warranty Pictures of camaro concept car travel protection long stay insurence Bentley arnage t sun roof automotive tbs recalls Cupcake car insurance quote Health benefit quitting smoking Settings hot water heater

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP malpractice attorney in new york Lesbians titties big tits round ass kylie toy airplane+brainstormer+jenny Milf ass fisting huge+legal+cock water filters Porn sex toon is evan farmer gay Buick regal ttype Hilton in las paris vegas pea coats moving company big n natural breast minka big boobs Gift business and pda software free big tits in your e mail car insurance rate Lipitor side sffects http://www.chequeprinterpro.info

Anonymous said...

Very nice site! » » »